A HAPPENING!

Dagen i all ära. Men varför regnar det igen? Varför regnar det idag? Känns som om att folk i min lilla stad har sett framemot denna dag hur länge som helst då rock med livstid går av stapeln och då FÅR det ju bara inte regna. Tror dock man inte bangar för det, men visst lockar det inte direkt. Jag kommer iallafall vara där och jag kommer iallafall ha superroligt och jag kommer iallafall INTE tjura över regnet. Regnet kommer INTE förstöra min dag idag. Därav frånvaron i bloggen under dagen.

Först och främst sa jag ta mig ner mot stan och se min systerson framföra brev från kolonien som Cornelis Vreeswijk på småstjärnorna. Han är så otroligt duktig.

Så må solen vara med oss ikväll eller iallafall uppehållet. Snälla lasse, håll tummarna för oss:




Trevlig helg på er allihoppa!


Postat av: pysseliten

vi har nyss kommit hem efter att ha sett Eldkvarn vi fick kanonväder . Håller tummarna att nu med klarar er från regn då vår kväll regna bort i går då vi skulle ha sett Kalle Baah .

2011-08-20 @ 21:32:30
URL: http://http

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!