ÄLSKADE THÅSTRÖM



Postat av: Jonna

Den där texten har satt sina spår. Olycklig kärlek -det värsta som finns!



Kul att du är tillbaka sofie :)

2011-08-15 @ 13:55:13
Postat av: Emma

Lycklig jag blev när jag hittade din blogg, du är saknad:) Ha det bra, kram emma

2011-08-15 @ 21:19:34
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: pysseliten

men du gumman ;)))) Hur glad blrv inte jag här är du ju du ser ut att må toppen :)) Åhh har saknat dig och undrat över dig vart du gömt dig :)

Du hade ju så mycket fina projekjt jämt och massa med härliga inlägg .Så kul att du börjat blogga igen måste kolla vidre på din blogg och se alla fina skaer du fixat .Kram på dig från den gamla tanten :)stavar skit än men bloggar ;)

2011-08-16 @ 08:53:26
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Äntligen är du tillbaka! Jag brukade inte kommentera, men läste din förra blogg så fort det dök upp nya inlägg :) Hoppas inredningslusten kommer tillbaka och att det dyker upp lite såna inlägg här också, för du gjorde så mycket snyggt och inspirerande! Kramar

2011-08-16 @ 21:47:52
Postat av: Petran på DesignInsight

Men hej Sofie!

Himla kul att du bloggar igen! Ska följa dig igen såklart. T.o.m jag har börjat blogga, hihi det trodde jag aldrig! Hoppas allt är bra! Kramar Petran (styleroom)

2011-08-16 @ 21:54:14
URL: http://designinsight.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!