JAG BLOGGAR IGEN

Och det är helt sant. Officiell bloggare igen fast under lite andra förhållanden. Denna gång inte bara med fokus på inredning och design, utan allt det där andra som gör livet värt att leva. Jag tror det kanske kan bli lite roligare då, lite roligare i längden iallafall. Man tröttnar lätt. Ett inlägg när lusten faller sig på om det mesta som rör mig, berör mig och allt det där andra jag tycker om. Och den listan kan göras lång.

En ny blogg, från ett nytt ställe, i ett nytt liv med helt nya erfarenheter och möjligheter. Om en strävan att få hålla på med det jag tycker om, återigen få dela med mig utav den lilla kunskap jag besitter och kanske någongång nå målet och hitta MIN mening med livet.

Jag hoppas ni följer med mig igen!
Puss Sofie



(Ha överseende med att bloggen fortfarande är under lite konstruktion tills vidare)



Postat av: Qaroline

Så jävla kul Sofie!:)

2011-08-11 @ 14:51:52
Postat av: Anna

Vad roligt!! :-) Jag har saknat dina inspirerande inlägg. Jag lägger till ditt nya soffhäng på bloglovin direkt ;-) Kram Anna

2011-08-16 @ 19:19:45
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Hanna -whiterainbow

Hej,

Vad roligt att du är tillbaka! Jag följde din blogg förut, du var en av de första bloggare som jag följde. Nu har även jag en blogg!



Ska bli kul att följa dig här och hoppas att vi får se bilder från ditt nuvarande hem , för du brukar ha så fint!



Kram Hanna

2011-08-16 @ 22:44:58
URL: http://Whiterainbow.se
Postat av: fru Sätterlund

F-n vad roligt att du är tillbaka :)



KRAM Therese

2011-08-16 @ 23:47:22
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Erica

men så kul att du är tillbaka!! Har verkligen saknat din blogg! Har kikat in i den gamla bloggen för att se om något nytt hänt men det harit helt tyst och nu hittade jag dig här via din länk, kul! Kramar Erica

2011-08-17 @ 19:07:41
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!