JAG TROR MITT HJÄRTA BLÖDER

Dock utav lycka. För det första över att ha fått kalasat med världens bästa och goaste 8:a åring, överväldigad utav paket och tårta, vilken lycka. Som om att inte det vore nog har bloggen gått på högvarv idag och det har jag att tacka alla er gamla läsare för och då menar jag alla er som tidigare hängt med på mina upptåg i min gamla blogg. Tack för alla inlägg ni tillägnat mig idag och alla fina kommentarer. Det är guld värt. Det känns superroligt att vara tillbaka och trots att jag väljer att inte lägga ner all min energi på inredning denna gång så lovar jag att inte göra er besvikna. Och med det menar jag att jag kan skriva om vad jag vill när jag vill och tror det kommer bli roligare så i längden. Dels för min egen del. Så tack än en gång, tack alla ni unika 533 personer som hittils har besökt min blogg idag. Och alla ni andra. Det är helt otroligt roligt.

För det tredje och ännu en lycka i följd befinner jag mig just i denna sekund i stockholm, i kista närmare bestämt och har det riktigt gott. Kista galleria -vart har du vart hela mitt liv? Herregud, affärerna tar liksom aldrig slut. Ett extra plus var såklart också att jag fick trycka 13 bitar sushi. Mumma!


På återseende mina kära, stor puss.



Postat av: pysseliten

så KUl vi är så glada att du börjat blogga igen ;) Du har nog satt prägel på många hem på styleroom .Såg senast igår ett hem med text ovanför soffan .typ samma som den ni hade i huset .

Nyfiken bor du kvar i den lägenheten du börja att renovera ? Ser gärna bilde från den := ) Nej nu ringer brödklockan på jobbet kanelbullarna börjar lukta got ;)

2011-08-17 @ 06:38:56
Postat av: jenny

åh vad roligt att du är tillbaka!! Har saknat dig och dina inlägg. Ska bli roligt att följa dig igen.

Kram

2011-08-17 @ 08:48:40
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Så kul att du bloggar igen! följde dig förut & som sagt ditt tidigare hem har inspererat många på styleroom.Men det är kul med en varierande blogg.Kram!

2011-08-17 @ 12:19:07
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Emma

Åååh, äntligen är du tillbaka! : ) Som jag har kikat i din gamla blogg och hoppats på ett nytt inlägg..!

2011-08-17 @ 19:22:56
Postat av: MariaN

Det var ju verkligen på tiden ;) Välkommen tillbaka

2011-08-17 @ 21:29:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!