JTP DESIGN




Motivationen gällande inredning har verkligen vart noll den senaste tiden, men börjar sakta men säkert komma krypandes igen. Kanske behöver man ett avbrott ibland för att återigen finna glädjen i det man brinner för.

Man blir ju dessutom extra glatt överraskad när man upptäcker att en person, vars inredningsblogg jag tidigare följt slaviskt, helt plötsligt öppnat sin egen inredningsbutik på nätet. Och jag bara älskar den. Hela butiken speglar hennes eget hem och smak och tycke och det glädjer mig att hennes önskan gått i uppfyllelse. Har du (som jag) inte tidigare besökt hennes butik så är det absolut dags att göra det. Dessutom följa hennes egen blogg.

YOU GO GIRL!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!