SNYGG-HÄNG

Något jag alltid tyckt vart en supersnygg detalj i ett sovrum är en klädställning. Då snackar vi en schysst och prydlig en -ordning och reda. En typisk tjejgrej. IKEA tycker jag har en hel del snygga och prisvärda klädställningar, som passar dem flesta i både färg och smak. Har man råd att lägga pengar på en lite mer dyrare variant utav klädförvaring, är ju IKEAS klädförvaringssystem STOLMEN en solklar vinnare i den kategorin. Funkar likväl i en walk-in-closet som en öppen detalj i sovrummet.


När jag fick för mig att vända upp och ner på hela mitt sovrum igår ihopp om att finna en någolunda enklare lösning på ett gansa vanligt problem, nämligen yta, hittade jag äntligen på mina egna klädställningar (såhär efter ett år ungefär) jag köpte till förra lägenheten. Så längre bort än under sängen var dem inte. Dessa är utav märket IKEA RIGGA (på bild ovanför) vilka föll mig mest i smaken då jag gillar det "kromade" att dem är utrustade med hjul.



Jag skulle kanske inte direkt vinna ett pris i varken "SNYGGAST-FOTOSESSION" eller "BÄSTA FOTOGRAF". Men ville bara dela med mig utav själva principen och får er andra att förstå att det verkligen är en supersnygg atteralj. Tror jag alltid  tidigare klassat allt detta som en shabby-chic-grej (varpå jag aldrig tidigare förstått hur snyggt det är) men jag måste nog medge att jag har fel där. Kanske för att jag är en utav dem som verkligen avskyr den genomgående inredningsstilen. Men nu är det andra tider och man kan faktiskt ha dem även fast man är som jag och gillar det minimalistiskt vita, stilrena och moderna.

Och på tal om shabby't lär jag ju dessutom erkänna (så ingen missförstår mig) att jag verkligen trivs att vistas i en sådan miljö. Men skulle inte själv förmå mig köpa gamla slitna grejer. Eller nya, som jag senare ska förstöra för att dem ska se gamla ut? Jag är som sagt noll insatt i det där. Men det är så roligt att alla gillar olika. Fan vad tråkigt det skulle vara annars.

Här kommer ett sjukt elegant foto på bland annat klädställningen IKEA RIGGA:


Det var allt för mig, puss.



Postat av: Annalena

Mästerfotograf eller ej... Snyggt vart det iaf :)

2011-08-25 @ 19:40:09
URL: http://lillisandal.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Dottern Ebba som nu har fyllt har en sådan med i sitt sommar rum :) Jag tycker det ser helt okej ut bara den inte är överfull .

2011-08-25 @ 20:18:17
Postat av: Tina

Hej! Har hittat hit via Jane The Pain! Vad snyggt det var med klädställningen och lite lådor under. VI har fula inbyggda gamla äckliga garderober i vårt sovrum. Man kanske skulle ta och göra en sån lösning istället. Hoppas du har en fin kväll. Kram!

2011-08-25 @ 20:56:39
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!