TAVEL-TIPS

Jag slänger väl in ett kvällstips såhär några timmar innan man ska upp och slita igen. För att vara "lite tillbaka" i det kreativa träsket igen så att säga.

Nåväl, kanske en ide som någon tidigare sådat, dock inte jag själv, jag lovar. Tanken slog mig när pappa hjälpte mig upp med hyllorna idag, hur jag skulle kunna vara säker på att tavlorna (som tar stöd mot hyllplanen, läs: IKEA LACKHYLLA) stannar där dem är och inte åker i golvet.

Jo: En sladdgömma. En för tak, med självhäftande tejp bakom. Kan kapas i önskad längd såklart. Helt perfekt framför min otroligt fina nyinköpta håkan hellström tavla. 

 



Postat av: Rasmus

Hej! Jag måste bara fråga vart du fått tag på den tavlan med Håkan? Vet ju om att det är från omslaget till senaste skivan, men finns den att köpa någonstans? Grymt snygg!

2011-10-09 @ 13:32:41
Postat av: Sofie

Den är fantastisk! Jag har köpt den på tradera tyvärr. Men jag har hört att den säljs på nätet..någonstans! Du får googla efter den så hittar du nog :)

2011-10-09 @ 22:44:13
URL: http://soffhang.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!