VÄGGORDSDJUNGELN

I dagsläget finns det så sjukt många sidor på nätet som erbjuder väggord, väggdekorationer och wallies för en billig peng. Sidorna är många och det är svårt att veta vilken sida som är bäst. Vilken är bäst? Jag har erfaranhet utav tre av dem uppradade företagen här nedan och det ÄR faktiskt skillnad, i både kvalitet och pris. Ett tag tog väggorden iprincip över mitt liv och jag var helt manisk i dem. Idag äger jag faktiskt inte ett endaste och är för tillfället ganska mättad på dem. Men det är förmodligen något som kommer och går och kanske sitter det något på väggen igen en vacker dag. Det vet man aldrig.


Jag har aldrig köpt ett färdigt väggord, utan kostat på mig flera egendesignade. Det är lite roligare att sätta sin egen personliga prägel på det, tycker jag. Men visst finns det även färdiga ord och wallies som faller en i smaken också. Om det är något utav företagen här ovan som jag verkligen rekommenderar, så är det my first room. Jag tror dessutom dem är ett utav dem första företagen bakom alla dessa väggdekorationer. Det var iallafall det första jag handlade utav, det första jag upptäckte, när jag var som mest inbiten och förmodligen det enda jag skulle välja än idag. Jag har sett massvis och idag kan du till och med bjuda på väggordsauktioner på tradera. Men det ÄR skillnad, det är ett som är säkert. Så använd sunt förnuft om du vill tjäna på det i längden. För vittne till en (svindyr) väggdekoration som palla ett dygn på väggen, är jag och det är inte roligt.

Här kan ni skåda två utav dem otroligt många väggdekorationer som har förgyllt mina väggar under åren. Dessa två är båda designade via my first room och kostar några kronor, beroende på storlek och färg. För att tillägga så är bilden till höger iallafall en utav dem bästa låtarna i hela världen.



Postat av: Emelie

Har aldrig tidigare läst din tidigare blogg men det känns som att jag kommer att gilla din nya blogg tokmycket!

Jag älskar barnköket och ONE är världens bästa bästa låt! Urcoolt med de orden på väggen.

2011-08-16 @ 20:01:55
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul att du börjat blogga igen, följde slaviskt din förra blogg :)

Ja det är verkligen en djungel när det gäller väggord, men vill passa på att varna alla för företaget Vimsadekor. Folk får inte sina beställningar och människan är frukansvärt oärlig och... ja helt "genomrutten". Blev grundlurad av henne för ett tag sen och ångrar att jag inte "kollade upp" henne/googlade...

Nu lägger jag upp dig på favoritlistan igen och ser fram emot dina underbara inlägg!

2011-08-18 @ 14:10:53
Postat av: Sofie

Åh, vad roligt anna, vad glad jag blir :)



Jag har vart med om detsamma gällande vimsadekor, varpå jag inte ens ville nämna det företaget i bloggen. Men jag vet precis vad du talar om. Genomruttet företag!



Välkommen återigen kära nu! Kram Sofie

2011-08-18 @ 16:33:07
URL: http://soffhang.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!