ALLRA KÄRASTE SYSTER

Det finns nog inga ord i världen som kan beskriva kärleken till sin syster. Och även fast man varken säger eller visar det speciellt ofta så är den kärleken gränslöst stor. När man dessutom, för någon månad sedan, fick veta att man skulle bli moster (på riktigt) i januari så vart ju känslorna ännu större. Och lyckan total. Jag kan inte beskriva i ord hur obeskrivligt överlycklig jag är för hennes skull. När man dessutom får äran att, återigen, inreda ytterligare ett barnrum så backar man ju inte direkt. Ett projekt vi jobbar starkt på nu och jag tror det kommer bli hur bra som helst ♥

Därför, vill jag härmed tillägna min lillasyster den här filmsnutten. Som är ett utdrag utav den absolut bästa filmen Astrid Lindgren gjort. Inte ens pippi slår den här kortfilmen. Jag älskar den. Har alltid gjort och kommer alltid göra.



Postat av: Lina

Åhhhh!! Den där filmen är den finaste och bästa Astrid gjorde!! Tänker alltid på min syster när jag ser den!

2011-09-16 @ 17:35:27
URL: http://luckyliniz.blogspot.com
Postat av: pysseliten

blir alltid lika glad att du tittar in hos mig :)

BARNRUM så kul ja det är ju du bäst i sverige på :)

Du skulle jobba med det .

Imorgon ska jag vara veckans blogg på blogg.se

är dö nervis , Dom skicka mig lite frågor .och du vet ju hur illa jag skriver ;/ Men med vi får väl se om det dög :) Kramis

2011-09-18 @ 21:32:05
URL: http://pysselliten.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!