KAFFE I ALL ÄRA

Hej i regnrusket, hoppas ni inte glömt mig. Kaffedrickare som man är, vill jag såklart dela mig med lite utav det absolut bästa som hänt min kaffeburk, nämligen kaffe med hasselnötssmak. Speciellt den här från indiska. Jag tror jag skulle kunna dränka mig i det. Och vet ni vad det bästa är? Det räcker länge. Smaken är såpass stark så man blandar det 50/50 med vanligt kaffe. Passar perfekt till middagar eller när du känner för att lyxa till det lite extra sådär. Med andra ord händer det gansa ofta här hemma. Så har du vägarna förbi indiska, köp det!



Postat av: Emma

Åh de måste jag allt pröva, kaffekäring som jag e:) Tack för tipset;) Ha det bra, kram emma

2011-09-22 @ 19:56:49
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Erica

Jag har också provat det kaffet! Det är hur gott som helst! Nu är det helt slut här hemma så jag måste åka till indiska snart igen! :-)

2011-09-22 @ 20:54:01
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/
Postat av: pysseliten

eller om jag har vägarna förbi dig så tar jag en kaffe hos dig ;) Synd vi missa vandra den dagen vi var i gekås samtitigt .Ska di snart den 13/10 jobbet och 21/10 familjen :)

2011-09-24 @ 08:39:47
Postat av: pysseliten

idag vill jag ha hjälp på min blogg då är du en va dom bästa :) Kram

2011-09-25 @ 10:01:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!