TJOLLAHOPP

Sofie har vart tvungen att ta en ofrivillig paus såhär mitt i det nya startskottet utav nya bloggen, varpå inläggen lyst med sin enorma frånvaro den senaste veckan. Men strax så är det dags. Jag har under tiden dessutom hunnit med att beställa både en ny tapet och lite nya prylar till sovrummet. Ska bli sjukt kul att se hur resultatet blir då detta är helt i n s a n e om man jämför med vad jag annars har kastat upp på väggarna. Den ska ju dock inte täcka en helvägg, men jag tror gott och väl den kommer räcka till ändå. Sofie goes crazy.

  
Den är så sjukt jäkla snygg, mr perswall, 299kr/kvm.



Postat av: Anna

I love it! :-) Det ska bli så kul att få se den uppsatt hemma hos dig. Kram Anna

2011-09-04 @ 13:41:10
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Erica

Den tapeten är galet snygg!! Kommer bli super.

2011-09-05 @ 11:08:18
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Emma

Helt underbar, ser fram emot att se bilder på den uppsatt:)Härligt att go crazy;) Kramar emma

2011-09-05 @ 17:41:46
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: pysseliten

ja den är läcker som bara den ;) vart sugen på den i sovrummet ,Men den jag har få gå ett tag till .

Får ju ny matta idag får va nöjd med det ;)

2011-09-07 @ 20:19:01
Postat av: Malin Inspiration & design

Blev kalasfint med tapeten i sovrummet! :)

2011-09-14 @ 13:40:27
Postat av: isa

Men hej fina du!!! Hade total missat att du hade böjat blogga igen :( FAN VA KUL!!!!!!! Du har ju alltid inspirerats stort i mina ögon. tack för din fina kommentar inne hos hos mig för en tid sedan. Du vet ju hur det kan va med seperationer, men allt löser sig med tiden. det är tufft när det händer men vi kämpar på här hemma.



Måste säga att den tapeten är galet läcker, älskar den som du vet ;) Kramar

2011-09-20 @ 17:45:54
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!