FAGERSTAFREDAG.

Fantastiskt att vara hemma. Rensa tankar. Umgås och träffa alla jag tycker om. Jag saknar allt och alla jag har däruppe, det säger ganska mycket om att jag trivs. Allt är inte solsken hela tiden oavsett hur mycket man älskar det man håller på med och veckan som vart var tuff och jag vet att den kommande bör bli desto tuffare.
 
Men på lördag, när allt är över, ska jag fira. Ville bara visa att jag lever och att jag kommer fortsätta uppdatera er när tiden hinner ifatt. Ofta kommer annat emellan som är viktigare att fokusera på och hur sjukt den än låter och hur mycket data-tid jag kanske borde tillåta mig ha, så existerar den inte nu. 
 
Nu är det full fokus på lyxshowen nästa helg. Hitta en kvalificerad yrkespraktik inom visual merchandising till andra omgången i vår. (Förslag mottages gärna?) Skriva klart ett arbete till Malin. Spåna på idder till vernissagen i november. Brainstorma källarprojektet i leksand och lära mig mer om projektledning. Dessutom få en större inblick i mitt framtida egna företagande och spåna ideer kring det. Och lära mig slappna av och samtidigt försöka vara människa också...
 
PUSS och ha en fantastisk helg.
 
 
 


Postat av: Anonym

Så kul att läsa om dina tankar och uppfattningar kring första året! Gör att jag själv reflekterar en del :)
Ta det lugnt och prioritera rätt så ska du se att allt ordnar sig - stressa inte! Du som är intresserad av inredning skulle jag rekommendera IKEA. Hoppas ni har det bra!

2012-10-20 @ 00:37:04
Postat av: Sofie

Hej anonym! Tack!!! Jag vill av hela mitt hjärta in på IKEA. Och eftersom vi under LIA 1 & 2 endast har 5 veckors ytkespraktik i jämförelse med år 2, då vi har två 8-veckor, känner jag att jag hellre vi ha min LIA där då istället. Dels för att det är under längre tid och dels för jag då hunnit lära mig ännu mer och kan bidra och leverera dubbelt så mycket :)

2012-10-20 @ 16:53:44
URL: http://soffhang.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!