STUDIERESA.

Hej hopp pillesnopp.
 
Imorgon bär det av mot Ullared och Gekås på studieresa med klassen. Skall bli fantastiskt roligt att inte bara handla, utan dessutom få kika in bakom väggarna och höra historien kring dess framgång. På vägen ner besöker vi även köpcentrumet A6 i Jönköping och på fredag förmiddag hänger vi på Kungsmässan i Kungsbacka.
 
Allt är så jävla kul och jag är så jävla exalterad. Kan inte förstå att månaderna flyger i väg och att vi snart kämpat oss igenom 1/4 utav utbildningen. Sen är jag klar. Sen gör jag det jag vill. Det jag alltid drömt om. DET är det som håller upp drivkraften i mig.
 
 Vi hörs snart igen, puss
 


Postat av: pysseliten

wow så kul hoppas dufått en bra daag.Med roliga fynd . Din klänning var absolut bäst du har ju verkligen öga för inredning så det kommer bli något stort av dig elle du är ju redan stor ;) Kram på dig .

2012-10-13 @ 09:26:03
URL: http://pysseliten.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!