FULLSPÄCKAT.

Veckan har hittils vart enormt påfrestande må jag säga. Och inte är den över än. Men det är roligt och jag vet att allt det här hektiska som är just nu, ger oss så otroligt mycket tillbaka senare. Man lär vara beredd på snabba beslut, ha en fot in i många projekt och att vad som helst kan dyka upp precis när som helst.

Vi har ett skarpt projekt på gång som vi ska göra. Min grupp skall lägga upp en plan och förhoppningsvis ett genomförande utav en källarlokal i en privat bostad. Skyltdockan "jag är skyltdockan" skall stå färdig på fredag inför skolans vernissage, vilket jag slitit med i två hela dagar nu, samt att vi ska ha en redovisning i 8 min om ett materialhäfte. Men det är skitkul.

Imorse hade jag min redovisning i retorik, då vi i 5 minuter skulle snacka utefter en speciellt modell, om ett valfritt ämne på scenen i dekosalen. Det gick riktigt förvånadsvärt bra. Imorrn är det exponering igen (det bästa) och sen blir det att slutföra dockan. Resultatet får ni se på fredag.

Nu ska jag dricka te med mina sambosar och skriva klart ett arbete tills fredag. Många järn i elden.


PUSS och GODNATT


Postat av: linda olsson

Grymmaste dockan, hoppas den inte är uppäten imorgonbitti...Lakritsmonstret kanske vart framme...Mohaha..

Kram.

2012-09-27 @ 17:20:45
URL: http://dalastajl.blogspot.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!