WHAT A DAY!

Jag tror vi alla i klassen älskar dem torsdagar och fredagar vi har butiksexponering med Maliin och Anna. Det är alltid så jävla kul och man vet aldrig vad man har att vänta. Idag stod ljussättning på schemat och inom loppet av en timme hade Anna packat på oss varsin enkel IKEA LAMPAN-bordslampa, som vi hade ca 2½ timme att sätta vår egen prägel på. Det är helt sjukt kul att se kreativiteten flöda på entreprenörskolan, man blir så jävla peppad och inspirerad.
 
Min bordslampa fick bli taklampa med textil från IKEA. Klippte ut dalahästar i genomskinlig dekorplast som jag fäste på insidan utav skärmen. På bilden till höger längst upp i hörnet kan ni skymta lite utav något som skall föreställa min dala-lampa.
På delad första plats enligt min mening vart Giselas "tårt-lampa" och Lindas papp-lampa med den där "industriella" känslan. Ruskigt imponerande!
 
Efter skolan vart det en tur till Borlänge för ett projekt vi har under hösten där, lite shopping i Kupolen, besök i godisaffären och hem till hemmagjord sushi med grannarna. FANTASTISK FREDAG.

Pippi i godisaffären -min älskade sambo
 


Postat av: Ha det gött.

Vilka härliga fredagsbilder! :)

2012-09-15 @ 13:40:32
URL: http://Frokenmormor.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!