BEATRIX DOMINERAR!

Är fullt medveten om att inläggen lyser med sin frånvaro här och det, ärligt talat, struntar jag i ha ha. Man har sina up and downs och skriver när man som mest känner för det. Som nu till exempel. Annars är det inte lika roligt tycker jag.

Men vad har hänt sedan sist? Inte ett dugg ärligt talat. Iallafall inget kring fenomenet inredning. Men det kommer. Och snart är det december och då ska det pysslas. Jag väntar på att få göra klart det sista i sovrummet, men det är så mycket tillbehör runt omkring som både kostar tid och pengar, så vi tar det pö om pö och så lovar jag visa er helheten senare.

Förrutom det söker jag gedigert efter skolor och utbildningar runt om i landet tills nästa höst, som jag tror skulle passa mig och precis JUST NU känner jag att det är precis JUST DET jag vill göra. Jag har ju längtat efter det så länge med det har alltid dykt upp något annat jag ansett vart viktigare och något jag absolut inte ångrar jag valde framför det här. Men nu så kanske det är dags, man lever bara en gång och jag känner att jag återigen vill ta tag i det där när det verkligen finns så mycket man KAN göra. Det är svårt att slita sig från ett bra jobb och fina arbetskamrater. Men man får ha vetskapen i behåll om att allt står kvar och att man alltid har något att komma tillbaka till. Det är det absolut viktigaste. Man måste våga chansa för att kunna vinna något här i livet och det är inte förens man chansat man vet om man valt rätt. Nog om det!

Annars var jag på en mycket trevlig maskeradtillställning i helgen och TACK till alla inblandade som gjorde kvällen så jävla bra och jag hoppas verkligen det blir fler gånger. När jag väl fann min maskeraddräkt på nätet kändes det bara så jävla klockrent -jag. Kanske en utav dem bästa filmerna jag sett och bland det coolaste brudarna jag sett på duken. Sofie goes Beatrix Kiddo -Kill Bill.



Postat av: pysseliten

klart du ska plugga du kan ju masssa ;) Sök gärna i Norrköping då kan du hälsa på mig ofta ;) Kram

2011-11-09 @ 20:29:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!