HÖSTKAIKUN?

Jag letar förjäves men finner den inte någonstans. Kanske den inte ens existerar? Eller jo, jag tror jag har sett den iallafall, men kan inte placera hur den såg ut i huvudet. Ena stämmer inte färgerna överens med bilden eller så finns den i en mer höstlig utstyrsel. Hur som helst, jag VILL iallafall ha den och skulle bli superglad om någon utav er därute vet vart den finns att få tag på. Den existerar i marimekkobloggen, men inte i marimekkoshopen. Finns inte på blocket eller tradera.

Marimekko Kaiku
heter den iallafall och det är i den konstellationen här under jag söker efter, inte vår -eller sommarkaikun. En hel rapport, fonden. Köpes, bytes (mot min sommarkaiku turkos/ljusblå/rosa) eller vad sjutton som helst. Har ni någon aning, släng fram med det bara?



Postat av: pysseliten

visste inte ens att det fanns en höst . Men snygg var den . Kul att du är här igen saknar dig mellan varven .

2011-10-10 @ 19:16:01
Postat av: Emma

Jag har ingen aning om vart man får tag på den, har bara sett nån enstaka bild på den:/ Hoppas du hittar den för den e jäkligt snygg!:) Ha det bra, kram emma

2011-10-10 @ 22:44:44
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken sorts Kaiku är det du söker riktigt? Gardiner? Duschdraperi? Står inte i inlägget nämligen ;)

2011-10-10 @ 23:05:39
Postat av: Sofie

Jenny: Oj förlåt, det är fondtyget jag söker. En hel rapport! :)

2011-10-11 @ 17:05:06
URL: http://soffhang.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken härlig blogg du har, jag kommer titta in här mera :D precis i min smak.Ha det fint kram Lina

2011-10-11 @ 21:58:54
URL: http://lulaa.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Kaiku mönstret är såå snyggt!

verkar dock inte finnas i dessa höst färger nå mer, om du inte lyckas komma över de på blocket eller tradera eller något liknande.. Men går det inte att göra den som en fototapet av denna bilden? :) är väl ett alternativ, för jag antar att du vill ha den på väggen!



Kram

2011-10-12 @ 15:16:01
URL: http://whiterainbow.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!